نکاتی برای یک وبلاگ تجاری فوق العاده:

 اولین چیزی که هنگام ساختن وبلاگ خود باید تصمیم بگیرید این است که می خواهید با آن چه کاری انجام دهید و در صورت موفقیت چه کاری می تواند انجام دهد.



 هر نقشی که در دنیای گسترده بازاریابی کسب و کار ایفا کنید - از صاحب کسب و کار کوچک گرفته تا کارآموز بخش تبلیغات - به احتمال زیاد از مفهوم نوشتن و حفظ یک وبلاگ تجاری آگاه هستید.  اینترنت مملو از وبلاگ هایی است که توسط همه نوع مردم نوشته شده است.  مادری که در خانه می ماند و به دنبال به اشتراک گذاشتن تجربیات روزانه خود است، دانشجوی سینما که در مسیر کارهای مستندسازی خود وبلاگ می نویسد، مدیر عامل کسب و کار به دنبال راهی برای ارتباط با مشتریانش است.  وبلاگ نویسی گرایشی است که ظاهراً اینجا باقی مانده است و در صورت اجرای صحیح می تواند از بسیاری جهات برای کسب و کار شما مفید باشد.


 چرا یک وبلاگ تجاری راه اندازی کنیم؟  پاسخ کوتاه به این سوال این است که یک وبلاگ خوب و جالب می تواند یک پلت فرم ساده و آسان باشد که با آن می توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و اطلاعات را با عموم به اشتراک بگذارید.  مطالعات نشان می‌دهد که کسب‌وکارهایی که وبلاگ‌ها را نگه می‌دارند، معمولاً با افزایش فروش مواجه می‌شوند و مشتریان جدیدی وارد می‌کنند که در غیر این صورت درباره شرکت چیزی نشنیده بودند!


 یک وبلاگ به شرکت شما صدایی می دهد!  از طریق پست‌های وبلاگ، می‌توانید آزادانه با مشتریان خود در مورد محصولات جدید، خدماتی که ارائه می‌دهید، روندهای صنعت خود و سایر اطلاعات مربوط به جامعه، خوانندگان و پایگاه مشتریانی که به آنها خدمت می‌کنید صحبت کنید.  علاوه بر این، یک وبلاگ خوب به شما این فرصت را می دهد که به عنوان یک متخصص در زمینه خود دیده شوید، ترافیک وب سایت کسب و کار شما ایجاد می کند و فرصتی را برای ایجاد حس ارتباط و جامعه با مشتریان خود فراهم می کند.


 وقتی صحبت از راه‌های کارآمد و آسان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با مشتریان می‌شود، وبلاگ بهترین راه برای حفظ یک مکالمه فعال با مشتریان فعلی و بالقوه است!  وبلاگ شرکت شما تا حد زیادی قدرتمندترین راه شما برای به اشتراک گذاشتن صدای و حضور آنلاین خود با خوانندگان است - شما را به منبعی از محتوای مکتوب و اطلاعاتی تبدیل می کند که آنها به آنها اعتماد دارند و برای نیازهای مرتبط با صنعت خاص شما به آنها وابسته هستند.


 کلید تولید محتوای عالی برای خوانندگان شما این است که پست هایی با برنامه ریزی دقیق و کامل ارائه دهید که طیف گسترده ای از انواع محتوا را پوشش می دهد.  گزینه‌هایی مانند مقاله‌های نحوه کار، گزارش‌های خبری خاص صنعت، داستان‌های تجربیات خاص مشتریان با محصول یا خدمات شما، و نظراتی که نظرات مشتریان شما را تشویق می‌کنند را در نظر بگیرید.  در فصل سوم، انواع محتوای وبلاگ و نکاتی را برای تولید پست‌های وبلاگ درخشان که مطمئناً توجه خوانندگان و مشتریان شما را جلب می‌کند، بیشتر خواهیم کرد!


 وقتی در نظر می گیریم که آیا یک وبلاگ شرکتی را راه اندازی کنیم یا نه، کسب و کارها اغلب از خود می پرسند که چه کسی مطالبی را که تولید می کنند خواهد خواند و چه سودی برای فروش آنها خواهد داشت.  علاوه بر دسترسی به پایگاه مشتریان فعلی خود، کسب و کارها معمولاً متوجه می شوند که خوانندگان از سراسر جهان محتوای آنها را مشاهده می کنند و به نوبه خود از وب سایت آنها بازدید می کنند و حتی محصولات خود را سفارش می دهند!  نتیجه نهایی این است که، تولید پست های وبلاگ با کیفیت که مختص صنعت شما هستند و به طور مناسب در محتوای هدفمند کلمات کلیدی متراکم هستند، راهی سریع و ثابت برای آوردن خوانندگان جدید به وبلاگ شما و تبدیل آن خوانندگان به مشتریان تکراری است.


 از طریق فصل‌های باقی‌مانده از این کتاب الکترونیکی، نکات و ترفندهایی را پوشش خواهیم داد که به شما کمک می‌کند تا درک کاملی از میزبانی وبلاگ، نوشتن محتوا، ارتقای سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو داشته باشید و شما را آماده شروع انتشار یک کسب‌وکار پویا و جلب‌کننده کنید.  وبلاگ.  این روش های آزمایش شده، آزمایش شده و واقعی وبلاگ نویسی سال ها به کسب و کارها کمک کرده است تا به اهداف توسعه وبلاگ خود دست یابند و اکنون از طریق صفحات این کتاب الکترونیکی در دسترس شما هستند!


 همانطور که نکات این کتاب الکترونیکی را مرور می کنید، زمانی را به یادداشت برداری و نوشتن افکاری که مختص اهداف وبلاگ نویسی شما هستند اختصاص دهید.  یادداشت برداری در حین خواندن یک راه عالی برای اینکه اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در اینجا برای شما کارساز باشد، فهرستی از استراتژی ها و ایده ها را در اختیار شما قرار می دهد که فقط برای شما و وبلاگ تجاری شما طراحی شده است.

*

ارسال یک نظر (0)
جدیدتر قدیمی تر